hr logo

erasmus povelja logo

Пријава

Пријави се

Корисничко име *
Лозинка *
Запамти ме
Bonus Veren Siteler canlı casino deneme bonusu veren siteler 1xbet giriş superbetin Deneme Bonusu Veren Siteler sweet bonanza

Одржан III симпозијум из области когнитивних наука

Биографија

Центар за когнитивне науке је уз помоћ Универзитета у Нишу и Филозофског факултета, 20. и 21. маја 2016. године, организовао трећи симпозијум из области когнитивних наука под називом CogSciNiš 2016: Symbol Grounding in Cognitive Science.
Скуп се састојао се од две сесије са излагањима, пленарног предавања и округлог стола под називом „Schemas, Grounds, and Meaning in Language, Music,
Vision, and Beyond - Open Issues and Collaboration Opportunities”.

CogSci 22 5 1CogSci 22 5 2

Симпозијум је отворила проф. Весна Лопичић, проректор Универзитета у Нишу за међународну сарадњу, пленарно (видеолинк) предавање под називом „Is Music a Universal
Language?” одржао је проф. Ентони Брант са Универзитета Рајс (САД).

На скупу, који је одржан у мултимедијалној сали на Универзитету у Нишу, учествовали су Емилиос Камбуропулос, Дане Стефану, Максимос Калиакацос-Папакостас, Џорџ Атанасопулос и Астерис Закаракис са Аристотеловог универзитета у Солуну, Оливер Куц и Марија Хедблом са Слободног универзитета у Болцану, Евгенија Христова из Центра за когнитивне науке Новог бугарског универзитета у Софији, Милена Петровић и Гордана Ацић са Универзитета уметности у Београду, као и четворица представника универзитета домаћина – Ђорђе Видановић, Михаило Антовић, Владимир Фигар и Душан Стаменковић

CogSci 22 5 3CogSci 22 5 4

Видеолинк је омогућио укључивање још неколико учесника ван граница наше земље. Тако су и Димитрис Тасудис и Петрос Вуварис (Универзитет Македоније) у Солуну, Ана Пјата (Швајцарски центар за афективне науке) и Кристобал Паган Кановас (Универзитет у Навари,као и један виртуелни слушалац – Констан Бонар (Универзитет у Женеви, били укључени у симпозијум.

Скуп је омогућио учесницима да повежу истраживања из домена музикологије, лингвистике и когнитивних наука и испланирају неке од праваца будуће институционалне и истраживачке сарадње.