hr logo

erasmus povelja logo

Пријава

Пријави се

Корисничко име *
Лозинка *
Запамти ме
Bonus Veren Siteler canlı casino deneme bonusu veren siteler 1xbet giriş superbetin Deneme Bonusu Veren Siteler sweet bonanza
среда, 25 мај 2016 13:30

Одржан III симпозијум из области когнитивних наука

Центар за когнитивне науке је уз помоћ Универзитета у Нишу и Филозофског факултета, 20. и 21. маја 2016. године, организовао трећи симпозијум из области когнитивних наука под називом CogSciNiš 2016: Symbol Grounding in Cognitive Science.
Скуп се састојао се од две сесије са излагањима, пленарног предавања и округлог стола под називом „Schemas, Grounds, and Meaning in Language, Music,
Vision, and Beyond - Open Issues and Collaboration Opportunities”.

CogSci 22 5 1CogSci 22 5 2

Симпозијум је отворила проф. Весна Лопичић, проректор Универзитета у Нишу за међународну сарадњу, пленарно (видеолинк) предавање под називом „Is Music a Universal
Language?” одржао је проф. Ентони Брант са Универзитета Рајс (САД).

На скупу, који је одржан у мултимедијалној сали на Универзитету у Нишу, учествовали су Емилиос Камбуропулос, Дане Стефану, Максимос Калиакацос-Папакостас, Џорџ Атанасопулос и Астерис Закаракис са Аристотеловог универзитета у Солуну, Оливер Куц и Марија Хедблом са Слободног универзитета у Болцану, Евгенија Христова из Центра за когнитивне науке Новог бугарског универзитета у Софији, Милена Петровић и Гордана Ацић са Универзитета уметности у Београду, као и четворица представника универзитета домаћина – Ђорђе Видановић, Михаило Антовић, Владимир Фигар и Душан Стаменковић

CogSci 22 5 3CogSci 22 5 4

Видеолинк је омогућио укључивање још неколико учесника ван граница наше земље. Тако су и Димитрис Тасудис и Петрос Вуварис (Универзитет Македоније) у Солуну, Ана Пјата (Швајцарски центар за афективне науке) и Кристобал Паган Кановас (Универзитет у Навари,као и један виртуелни слушалац – Констан Бонар (Универзитет у Женеви, били укључени у симпозијум.

Скуп је омогућио учесницима да повежу истраживања из домена музикологије, лингвистике и когнитивних наука и испланирају неке од праваца будуће институционалне и истраживачке сарадње.