hr logo

erasmus povelja logo

princessbet giriş
Пријава

Пријави се

Корисничко име *
Лозинка *
Запамти ме

Економски факултет - Пословно управљање - ОАС

Студијски програм - Пословно управљање

Научно поље - Друштвено-хуманистичке науке
Научна област - ЕКОНОМСКЕ НАУКЕ
Диплома/титула - Дипломирани економиста
Ниво студија - основне академске студије
Број ЕСПБ бодова - 240

Опис студијског програма - Информације које ближе одређују квалификације за коју се диплома издаје

Свршени студенти студијског програма Пословно упрвљање стичу менаџерска знања и вештине за успешно управљање и вођење предузећа у приватном и јавном сектору, јавним установама и службам, али и не-профитним организацијама.
Знања из савременог менаџмента могу бити примењена на националном, регионалном и међународном нивоу корпоративног управљања, али и у малим и средњим предузећима. У оквиру овог студијског програма на располагању су следећи
модули: 1. Менаџмент предузећа-основна менаџмент знања, начини управљања предузећем и организације предузећа. 2. Маркетинг- основна маркетинг и менаџмент знања и компетенције за обављање тржишно оријентисаних пословних активности, развоја производа, стварање препознатљивог корпоративног имиџа, активности продаје и дистрибуције. 3. Међународни менаџмент- нагласак је на суштини и значају међународног пословања предузећа, као и особености и перспективи
међународног бизниса и менаџмента. 4. Менаџмент у туризму- обављање послова у приватном и јавном сектору туризма (хотелијерство, агенцијско пословање, привредне асоцијације, органи управе за туризам) и комплементарним делатностима.

Подаци о намени стеченог звања - Информације о академским и професионалним могућностима које пружа квалификација

Стручњаци овог профила могу радити као експерти и саветници при министарствима, привредним коморама и органима локалне самоуправе, у малим и средњим предузећима, као и у мултинационалним корпорацијама. Нека од могућих занимања су: Менаџер, менаџер за логистику, маркетинг менаџер, представник продаје, менаџер људских ресурса, маркетинг истраживач, маркетинг специјалиста, менаџер за управљање квалитетом, бренд менаџер, менаџер хотела, директор.

Погледајте више детаља о факултету: Економски факултет