hr logo

erasmus povelja logo

Пријава

Пријави се

Корисничко име *
Лозинка *
Запамти ме
Bonus Veren Siteler canlı casino deneme bonusu veren siteler 1xbet giriş superbetin Deneme Bonusu Veren Siteler sweet bonanza

Филозофски факултет - Новинарство - МАС

Студијски програм - Новинарство

Научно поље - Друштвено-хуманистичке науке
Научна област - Културолошке науке и комуникологија
Диплома/титула - Мастер журналиста
Ниво студија - Мастер академске студије
Број ЕСПБ бодова - 60

Опис студијског програма - Информације које ближе одређују квалификације за коју се диплома издаје

ЦИЉЕВИ СТУДИЈСКОГ ПРОГРАМА:
Мастер академске студије новинарства конципиране су као оргиналан приступ образовању будућих новинара ангажованим на јавномњенским процесима, мултимедијалним задацима, пословима портпарола или запосленим у одељењима за јавно комуницирање, истраживачима медија и сродним пословима. Основни циљ је оспособити кандидате да квалификовано и компетентно одговоре на нове, сложене и редефинисане захтеве комуниколошко-културолошких институција, установа и медија, ПР-агенција, служби за односе са јавношћу, истраживача јавности, примерено европском окружењу и процесима муњевитих друштвених промена.
Посебан циљ је интензивније повезивање факултета са масмедијским предузећима, ПР-агенцијама, професионалним удружењима и сличним институцијама. Потреба да овакво профилисани кадрови, поред вештина и уже стручних знања из различитих, специја-лизованих области, овладају знањима из дисциплина управљања информацијама, комуниколошким пројектима, и сл., намећу потребу да се факултет ближе повеже са сличним образовним установама у земљи и иностранству. Стварањем мреже академске заједнице развијаће се и богатити обим и квалитет знања, размена студената и професора, мобилност људи и идеја, што је универзални циљ којем се тежи.

Подаци о намени стеченог звања - Информације о академским и професионалним могућностима које пружа квалификација

Разумевање процеса у области комуниколошких наука, посебно журналистике, идентификовање, креирање и примена оперативних циљева медијскихх установа или ПР агенција и служби, у свим условима савременог пословања. Посебно се развијају знања, уверења, идеје и ставови истраживачког приступа, анализе и синтезе стечених знања, као и вештина креирања и преношења информација, уз мотивисање на ширење интелектуалног развоја и жељу за даљим усавршавањем. Мастер студенти биће теоријски едуковани и стручно обучени за практична и научна истраживања, развијајући квалитетне предуслове за почетак докторских студија.
Нека од могућих занимања након студија су:
Референт за односе са јавношћу (PR менаџер) у институцијама;
Новинар у штампаним и електронским медијима.

Погледајте више детаља о факултету: Филозофски факултет